Leivontakurssi

Jyväskylän kansalaisopisto järjesti gluteenittomien leivonnaisten leivontakurssin lokakuussa. Opettajana toimi Soili Rautakoski.

Gluteenittomien oluiden maisteluilta

Hiisipanimon gluteenittomien oluiden maisteluilta panimon ravintola Taproomissa Jyväskylässä. Tilaisuudessa panimon edustaja kertoi panimon toiminnasta ja gluteenittomien oluiden valmistuksesta.

30-vuotis juhlaluentosarja

Syksyllä yhdistyksemme järjesti 30-vuotis juhlaluentosarjan, jossa jaettiin laajasti tietoa keliakiasta, keliakian lääketutkimuksesta sekä keliakian liitännäissairauksista, kuten maksasairauksista, diabeteksesta, kilpirauhasen vajaatoiminnasta, Sjögrenin syndroomasta sekä osteoporoosista.

Osa 1: Keliakia sairautena ja lääkehoidon sekä tutkimuksen tilanne

Osa 2: Keliakia, maksasairaudet ja diabetes

Ulkoilutapahtuma Tourujoenpuistossa

Syyskuussa vietettiin ulkoilupäivää Tourujoenpuistossa Jyväskylässä. Tapahtumassa oli keliakia- ja astmarasteja ja tarjoiluista huolehti Iloisten Ässien Grilliauto.

Koko perheen tapahtuma Peurungassa

Elokuussa vietettiin liikunnallista koko perheen tapahtumaa Peurungassa. Aktiviteetteihin kuului fatbike-pyöräilyä, Lavis-jumppatuntia, kehonkuoltoa, frisbeegolfia ja keilailua. Päivän aikana nautittiin myös hyvää ruokaa ja tietysti viihdyttiin kylpylässä.

30-vuotis juhlakokous

Yhdistyksen 30-vuotis juhlakokousta vietettiin Jyväskylän Priimuksella 29.5.2021. Tilaisuudessa palkittiin jäseniä vuosien varrelta. Ansiomerkit oli jakamassa Keliakialiiton toiminnanjohtaja Niina Puronurmi.