Kevätkausi 2019

Pe 5.- ke 17.4.2019 järjestämme yhteistyössä eri kauppojen kanssa gluteenittomia irtokarkkitempauksia usealla eri paikkakunnalla. Tempauksessa avataan uudet gluteenittomat karkkirasiat, joista keliaakikot pääsevät valitsemaan itselleen irtokarkkeja puhtaita kauhoja käyttäen. Kauppapäivät järjestetään seuraavasti:

Pe 5.4. klo 16-19 S-Market Äänekoski
La 6.4. klo 10-14 S-Market Saarijärvi
La 13.4. klo 11-17 S-Market Jämsänkoski
La 13.4. klo 11-16 K-Supermarket Järvituuli Keuruu
Ke 17.4. klo 12-19 S-Market Laukaa
Ke 17.4. klo 10-15 S-Market Tikkakoski

La 8.6.2019 klo 10-15 koko perheen liikunnallinen tapahtuma Lomakeskus Revontulessa Hankasalmella. Kaikenikäisille sopivia liikunta-aktiviteettejä, mm. frisbeegolf, fatbike-pyöräily, keilailu, piha-pelit, haasteottelu lapset ja nuoret vastaan aikuiset sekä perinneleikit, mahd. uintiin ja saunomiseen. Halukkaille mahd. kiertää 18 reikäinen golfrata. Tapahtuma on maksuton lapsille ja opiskelijoille, aikuiset 10€. Maksu yhdistyksen tilille FI92 5438 9220 0126 70. Ilmoittautumiset 22.5. mennessä meilellään sähköpostilla seija.kankaanpera@gmail.com tai puh. 040 539 4081.

La 29.6.2019 klo 9-15.20 kanavaristeily M/S Suomen Suvella Jyväskylästä Äänekoskelle. Matkalla nähdään viisi kanavasulkua ja kuusi eri järveä. Lähtö Jkl:stä klo 9, saapuu Äänekoskelle klo 14.10. Linja-auto Äänekoskelta Jkl:ään lähtee klo 14.20 ja palaa Jkl:ään klo 15.20. Hintaan sisältyy risteily, gluteeniton buffet-ruokailu laivalla ja paluukuljetus. Hinta aikuiselta keliakiayhd.jäseneltä 35€ ja ei-jäsen 61€. Lapset alle 12v. 17,50€ ja alle 4v. illmainen. Maksut tulee maksaa 12.5. mennessä yhdistyksen tilille FI92 5438 9220 0126 70. Sitovat ilmoittautumiset 12.5. mennessä Veli-Matti Pulkkiselle, miel. s-postitse velimasa.pulkkinen@gmail.com tai p. 050 4671800.

La 14.- to 19.9.2019 järjestetään Ruskamatka Luostolle yhdessä Matka Mäkelän kanssa. Tarvittavat tiedot matkasta saat klikkaamalla tästä.  Huomaathan hinta 1.4. alkaen 645€/hlö/2hh. Ilmottautuminen www.matkamakela.fi/keliakiayhdistys .

Tulethan tilaisuuksiimme tuoksutta, sillä jäsenissämme on paljon astmaatikkoja ja allergisia, joille hajusteiden käyttö voi aiheuttaa mm. hengenahdistusta.