Kevätkauden 2018 ohjelmaa

La 17.2 klo 19.00 teatteri-ilta näytelmän "Kun isoisä Suomeen hiihti" ensi-iltaan suurella näyttämöllä Jyväskylän Kaupunginteatterissa. Mukaan mahtuu 30 ensimmäiseksi ilmottautunutta. Lipun hinta jäseniltä 25€ (sis. kahvit) ja muilta 30€. Ilmoittautumiset 26.1.2018 mennessä Seijalle mieluimmin sähköpostilla seija.kankaanpera@gmail.com tai puh.0405394081. Maksut yhdistyksen tilille 26.1 mennessä FI92 5438 9220 0126 70.

Ma 29.1 klo 16 Gluteeniton kahvila Saarijärvellä kahvila Freseessä. Tule juttelemaan kahvien lomassa keliaakikkojen ja muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien kanssa ja samalla kehittämään alueen toimintaa. Seuraava tapaaminen 19.2.

Ti 20.3 klo 17.30 sääntömääräinen kevätkokous Kansalaistoimintakeskus Matarassa (Matarankatu 6, Jkl). Kokouksessa ensin kahvit klo 17.30 ja kokous klo 18.00. Tervetuloa!

Tulethan tilaisuuksiimme tuoksutta, sillä jäsenissämme on paljon astmaatikkoja ja allergisia, joille hajusteiden käyttö voi aiheuttaa mm. hengenahdistusta.