Kesä ja syksy 2019

La 29.6.2019 klo 9-15.20 kanavaristeily M/S Suomen Suvella Jyväskylästä Äänekoskelle. Matkalla nähdään viisi kanavasulkua ja kuusi eri järveä. Lähtö Jkl:stä klo 9, saapuu Äänekoskelle klo 14.10. Linja-auto Äänekoskelta Jkl:ään lähtee klo 14.20 ja palaa Jkl:ään klo 15.20. Hintaan sisältyy risteily, gluteeniton buffet-ruokailu laivalla ja paluukuljetus. Hinta aikuiselta keliakiayhd.jäseneltä 35€ ja ei-jäsen 61€. Lapset alle 12v. 17,50€ ja alle 4v. illmainen. Maksut tulee maksaa 12.5. mennessä yhdistyksen tilille FI92 5438 9220 0126 70. Sitovat ilmoittautumiset 12.5. mennessä Veli-Matti Pulkkiselle, miel. s-postitse velimasa.pulkkinen@gmail.com tai p. 050 4671800.

La 24.8.2019 klo 9 Keski-Suomen Keliakiayhdistys tekee ostosmatkan Virtasalmen
Viljatuotteelle ja Moilasen Leipomoon Pieksämäelle.

Lähtö on klo 9.00 Harjukadun tilausajolaiturista Jyväskylästä. Kyytiin voi nousta myös
matkan varrelta: ABC Vaajakoski, Shell Lievestuore ja Jari-Pekka Hankasalmi.
Virtasalmelta jauho-ostokset tehtyämme siirrymme Moilaselle, missä halukkaat voivat ruokailla omakustanteisesti.
Matkan hinta on 10€/henk. Se maksetaan yhdistyksen tilille FI92 5438 9220 0126 70 ennen
matkaa.
Ilmoittautuminen 21.8. mennessä Seijalle mieluimmin
sähköpostilla seija.kankaanpera@gmail.com tai puh. 040 539 4081. Ilmoittautumisen yhteydessä kerro mistä tulet kyytiin mukaan.

Keliakiaviikon 2. - 8.9.2019 apteekkitapahtumat yhdistyksen alueella kampanjalla Oivalla oireet, kesytä keliakia!

ma 2.9. klo 13 - 17 Multian apteekki

ti 3.9. klo 9 - 13 Karstulan apteekki
          klo 10 - 16 Jämsän apteekki

ke 4.9. klo 13 - 17 Haapamäen apteekki
            klo 14 - 18 Äänekosken apteekki

to 5.9. klo 10 - 17 Keljon apteekki Jyväskylä
           klo 10 - 12 ja 15 - 18 Keuruun apteekki

pe 6.9. klo 10 - 14 Seppälän Prisman apteekki Jyväskylä
            klo 12 - 17 Ykkösapteekki Seppälän Citymarket Jyväskylä
            klo 14 - 18 Saarijärven apteekki
            klo 10 - 17 Viitasaaren apteekki ja samaan aikaan keliakiakauppapäivä           K-Supermarketissa (sama rakennus)

la 7.9. klo 10 - 15 Tervan apteekki Järvituuli

Tapahtumissa on paikalla Keski-Suomen Keliakiayhdistyksen edustaja, jonka kanssa voi keskustella keliakiaan liittyvistä asioista, erilaisista oireista ym.
Apteekista on mahd. ostaa omatesti ja sen ottamiseen/tekemiseen saa opastusta.

La 14.- to 19.9.2019 järjestetään Ruskamatka Luostolle yhdessä Matka Mäkelän kanssa. Tarvittavat tiedot matkasta saat klikkaamalla tästä.  Huomaathan hinta 1.4. alkaen 645€/hlö/2hh. Ilmottautuminen www.matkamakela.fi/keliakiayhdistys .

La 21.9. klo 18.00 Phantom - Pariisin oopperan kummitus Jyväskylän kaupunginteatterissa, Vapaudenkatu 36, Jyväskylä.

Tapahtuma alkaa klo 18 teatteriravintolan lämpiössä, jossa teatterin edustaja kertoo meille näytelmästä. Esitys alkaa klo 19.  Hinta jäsenille 19€, ei jäsenille 35€. Hinta sisältää lipun, narikan ja väliaikatarjoilun.

Sitovat ilmoittautumiset ajalla 1.-17.8. sähköisen linkin kautta https://kskeliakiayhdistys.nettilomake.fi. (Nettilomake on ilmaisversio, jonka vuoksi se sisältää mainoksia.) Maksutiedot lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse ja maksu suoritettava yhdistyksen tilille viimeistään 21.8.2019.

Liput saa teatterin aulasta klo 17.45 alkaen yhdistyksen hallituksen edustajalta. Lisätietoja Nina Kaari, ninnikaari@gmail.com.

Tulethan tilaisuuksiimme tuoksutta, sillä jäsenissämme on paljon astmaatikkoja ja allergisia, joille hajusteiden käyttö voi aiheuttaa mm. hengenahdistusta.