Kevätkausi 2018

La 30.6 järjestetään koko perheen retki Ähtärin eläinpuistoon ja pandataloon sekä Tuurin Kyläkauppaan. Eläinpuistossa ja Pandatalossa vietämme aikaa n.3 tuntia ja sieltä siirrymme Tuurin Kyläkauppaan ja Miljoona Tivoliin. Tivoli on maksuton alle 13-vuotiaille. Yli 13-vuotiaista kesän 100 000 ensimmäistä kävijää pääsee maksutta.

Mukaan pääsee kahdella bussilla Jyväskylästä ja Viitasaarelta. Kummassakin lähtö klo 8.00 (Jkl:n Harjun tilausajolaituri, Viitasaari tarkentuu myöhemmin). Viitasaarelta ajetaan Saarijärven kautta. Paluu n. Klo 18.00.

Retken hinta : Lapset alle 16 vuotta pääsevät ilmaiseksi ja aikuiset 42 €/hlö (sis. matka, eläinpuiston ja pandatalon lippu).

Sitovat ilmoittautumiset Seijalle 10.6 mennessä mieluiten sähköpostilla. seija.kankaanpera@gmail.com tai puh. 040-5394081. Paikkoja on 90. Maksu yhdistyksen tilille 10.6 mennessä FI92 5438 9220 012670

Huom. yhdistys ei ole vakuuttanut matkustajia erikseen.

Lämpimästi tervetuloa tekemään yhdessä muistorikas kesäretki!

Ti 2.10 klo 18.00 luento "Keliakian liitännäissairaudet ja suolen ulkopuoliset oireet" Jyväskylän Kirjastolla kansalaisopiston luentosalissa. Luennoitsijana lääketieteen tohtori Juha Taavela.Tervetuloa!

21.-25.9.2018 järjestetään kolmen kansallispuiston kierros yhdessä Matka Mäkelän kanssa. Matkan aikana kierretään Oulangan, Riisitunturin ja Hossan kansallispuistot. Matkan hinta 455€/hlö.

Hintaan sisältyy
• Matka Mäkelä Oy:n tilausajokuljetus
• 4 yön majoitus 2-4 hengen huoneissa
• Aamiaiset majapaikoissa (4)
• Päivälliset majapaikoissa (4)
• Retkieväät / lounas (2)
• Kiannon Kuohuissa kylpyläosaston ja kuntosalin käyttö
aukioloaikojen puitteissa
• Järjestelykulut ja alv.

Mukaan mahtuu 50 ensimmäiseksi ilmottautunutta. Ilmottautumiset 30.6 mennessä 0207 438 310. Ilmottautumiset, lisätiedot, aikataulut yms. alla olevasta liitteestä.

Tervetuloa viettämään mahtava retki hyvässä seurassa!

Jokaisen matkustajan on huolehdittava omasta vakuutuksestaan.

3. - 9.9.2018 vietetään keliakiaviikkoa koko Keski-Suomen
keliakiayhdistyksen alueella tekemällä kauppakierroksia sloganilla ”Löydä
gluteeniton tuote!”

Tulethan tilaisuuksiimme tuoksutta, sillä jäsenissämme on paljon astmaatikkoja ja allergisia, joille hajusteiden käyttö voi aiheuttaa mm. hengenahdistusta.