Syyskausi 2018

Ti 2.10 klo 16.30-17.45 uusien jäsenten tutustumis- ja kahvittelutilaisuus Jyväskylän Kirjaston kahviossa. Tilaisuus jatkuu luennolla klo 18.00 aiheesta"Keliakian liitännäissairaudet ja suolen ulkopuoliset oireet" kansalaisopiston luentosalissa. Luennoitsijana lääketieteen tohtori Juha Taavela.Tervetuloa!

Ma 22.10 klo 17.00 leivontailta Viitaniemen koululla Jyväskylässä kotitalousluokassa. Leivomme juurella leipää sekä pannarimuffinsseja. Ilmottautumiset 17.10 mennessä Seijalle mieluiten sähköpostitse seija.kankaanpera @ gmail.com tai 040 539 4081. Mukaan mahtuu 16 ensimmäiseksi ilmottautunutta. Ilta maksaa 10€/henkilö. Maksut yhdistyksen tilille FI92 5438 9220 0126 70. Kerrothan ilmottautumisen yhteydessä muista allergioista. Tervetuloa!

Ke 24.10 klo 16.00 gluteeniton kahvila Linnan Liisassa Saarijärvellä. Tule juttelemaan kahvittelun tai syömisten lomassa muiden keliaakikkojen ja gluteenitonta ruokavaliota noudattavien kanssa. Tapahtuma omakustanteinen. Tervetuloa!

La 24.11 klo 14.00 syyskokous ja jouluateria Wanhassa pappilassa Saarijärvellä (Paavonkuja 1). Ruokailu alkaa n. klo 15.  Jouluateria on jäsenelle maksuton ja ei-jäsenelle 28€. Ilmottautuminen 16.11 mennessä lamminahotaina @ gmail.com tai 040 964 0814. Maksut yhdistyksen tilille FI92 5438 9220 0126 70. Tervetuloa!

21.-25.9.2018 järjestetään kolmen kansallispuiston kierros yhdessä Matka Mäkelän kanssa. Matkan aikana kierretään Oulangan, Riisitunturin ja Hossan kansallispuistot. Matkan hinta 455€/hlö.

HUOM ILMOTTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Hintaan sisältyy
• Matka Mäkelä Oy:n tilausajokuljetus
• 4 yön majoitus 2-4 hengen huoneissa
• Aamiaiset majapaikoissa (4)
• Päivälliset majapaikoissa (4)
• Retkieväät / lounas (2)
• Kiannon Kuohuissa kylpyläosaston ja kuntosalin käyttö
aukioloaikojen puitteissa
• Järjestelykulut ja alv.

Ilmottautumiset, lisätiedot, aikataulut yms. alla olevasta liitteestä. Jokaisen matkustajan on huolehdittava omasta vakuutuksestaan.

Matkaeväitä sponsoroi Roberts Berrie, jonka tuotteita pääsemme retkellä nauttimaan. Lisää: www.robertsberrie.com

Tervetuloa viettämään mahtava retki hyvässä seurassa!

Tulethan tilaisuuksiimme tuoksutta, sillä jäsenissämme on paljon astmaatikkoja ja allergisia, joille hajusteiden käyttö voi aiheuttaa mm. hengenahdistusta.