Syyskauden 2017 ohjelmaa

To 19.10 Viitasaarella kauppapäivä K-Supermarketissa.

Ke 25.10 klo 18-19 Jyväskylän gluteeniton kahvila Kahvila-Konditoria Miriam´s Torikulmassa (Asemakatu 12). Huom! Uusia paikka. Tule juttelemaan muiden gluteenitonta ruokavaliota noudattavien kanssa sekä kehittämään kahvila toimintaa. Paikalla myös vertaistukihenkilöt Tuovi ja Eila. Rupattelun lomassa voit tehdä Eilamarin leipätilauksen ja leivät voit noutaa seuraavalla tapaamiskerralla. Seuraavat syksyn kahvilat ovat 22.11. ja 13.12.2017. Leipärinkiä hoitaa Maiju Nurmesniemi, jonka tavoittaa sähköpostilla maiju.ulrika @ yahoo.com. Lisätietoja Tuovilta tuovi.kaikkonen@gmail.com. Tervetuloa!

La 28.10 klo 14-17 Uusien vapaaehtoisten toimijoiden rekry-iltapäivä  Kaijalassa (Kaijalanniemi 25, Jyväskylä). Kutsumme kaikki vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneet yhteiseen tapahtumaan. Kehitetään yhdessä vertaistuki- ja muuta vapaaehtoistoimintaa yhdistyksessämme. Kaikki uudet toimijat sekä ideat ovat tervetulleita. Vapaaehtoistoimintaan voit osallistua omien voimavarojesi mukaan, eikä osallistuminen sido sinua jatkossa. Yhdistys tarjoaa kahvit ja ruoan, mahdollisuus jäädä viettämään iltaa sekä saunomaan oma kustanteisesti. Ilmoittautumiset ke 25.10. mennessä Heini Lehtoselle 040 867 3302heini-lehtonen@outlook.com

Ti 7.11 klo 16.30-17.30 gluteeniton kahvila Suolahdessa Leipomo-kahvila päivänpaisteessa (Asemakatu 9). Tule tustumaan Päivänpaisteen gluteenittomaan tarjontaan ja juttelemaan muiden gluteenitonta ruokavaliota käyttävien kanssa.

La 11.11 klo 10-13 Kauppapäivä Karstulan S-marketissa.

25.11. Syyskokous (Tarkemmat tiedot tulossa)

Tulethan tilaisuuksiimme tuoksutta, sillä jäsenissämme on paljon astmaatikkoja ja allergisia, joille hajusteiden käyttö voi aiheuttaa mm. hengenahdistusta.