Tapahtumat

Keski-Suomen Keliakiayhdistys ry siirtää koronavirustilanteen vuoksi Keliakialiitto ry:n suositusten mukaan kevään 2020 tapahtumat, joita ovat yhdistyksen kevätkokous 24.3.2020, lasten ja nuorten tapahtuma Parkour-akatemiassa 4.4.2020, toukokuun ostosmatka ja lasten ja nuorten tapahtuma Nokkakiven huvipuistossa ja Ysitien Lemmikissä 6.6.2020 myöhemmin ilmoitettaviin ajankohtiin. Tarkempaa tietoa verkkosivuilla ja elokuun lehdessä.

Aiemmin on jo peruttu Pohjois-Savon yhdistyksen järjestämä matka Hyrsylän mutkaan 24. - 26.4.2020.

Ilmoittautuminen

PERUTTU. Ti 24.3.2020 klo 18.00 Keski-Suomen Keliakiayhdistyksen kevätkokous pidetään Kahvila Caffitellan tiloissa Muuramessa. Kahvila sijaitsee K-Marketin rakennuksessa. Kokouksessa on luento "Mitä on olla keliaakikkona ulkomailla!" Kahvitarjoilu! Ilmoittautuminen 15.3.2020 mennessä Seijalle  mieluimmin sähköpostilla seija.kankaanpera@gmail.com tai puhelimella 040 593 4081. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä, jos tarvitset kyydin kokouspaikalle. Osallistujilla on mahdollisuus ostaa mukaansa Caffitellan tuotteita! Tervetuloa

PERUTTU. La 4.4.2020 klo 12-14 koko perheen tapahtuma Parkour Akatemialla (Ahjokatu 12, Jyväskylä, sisäänkäynti Seppäläntien puolelta). Ohjaajien opastuksella pääsemme kokeilemaan parkouria, sirkusta, trampoliinia jokaisen omalla tasolla. Tekemistä löytyy kaikenikäisille. Ota mukaan rento vaatetus. Tapahtuma on maksuton ja mukaan mahtuu 24 osallistujaa.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 27.3.2020 mennessä Eeva Ilmonen eeilmo@hotmail.com tai p. 044 9776521

la 5.9.- pe 11.9.2020 keliakiayhdistysten ruskamatka Saariselälle. Matkan järjestäjänä Matka Mäkelä. Alla olevassa liitetiedostossa kaikki tarvittava tieto matkasta.

Tulethan tilaisuuksiimme tuoksutta, sillä jäsenissämme on paljon astmaatikkoja ja allergisia, joille hajusteiden käyttö voi aiheuttaa mm. hengenahdistusta.