Syyskausi 2018

Ke 24.10 klo 16.00 gluteeniton kahvila Linnan Liisassa Saarijärvellä. Tule juttelemaan kahvittelun tai syömisten lomassa muiden keliaakikkojen ja gluteenitonta ruokavaliota noudattavien kanssa. Tapahtuma omakustanteinen. Tervetuloa!

La 24.11 klo 14.00 syyskokous ja jouluateria Wanhassa pappilassa Saarijärvellä (Paavonkuja 1). Ruokailu alkaa n. klo 15.  Jouluateria on jäsenelle maksuton ja ei-jäsenelle 28€. Ilmottautuminen 16.11 mennessä lamminahotaina @ gmail.com tai 040 964 0814. Maksut yhdistyksen tilille FI92 5438 9220 0126 70. Tervetuloa!

Su 5.- la 11.5.2019 järjestetään kylpylämatka Pärnuun yhdessä Matka Mäkelän kanssa. Tarvittavan indon matkasta saat klikkaamalla tästä. Ilmottautuminen www.matkamakela.fi/keliakiayhdistys

La 14.- to 19.9.2019 järjestetään Ruskamatka Luostolle yhdessä Matka Mäkelän kanssa. Tarvittavan indon matkasta saat klikkaamalla tästä. Ilmottautuminen www.matkamakela.fi/keliakiayhdistys

Tulethan tilaisuuksiimme tuoksutta, sillä jäsenissämme on paljon astmaatikkoja ja allergisia, joille hajusteiden käyttö voi aiheuttaa mm. hengenahdistusta.