Ryhmäpuhelu - tule mukaan linjoille!

31.1.2024

Ryhmäpuhelu - tule mukaan linjoille!

Etsimme puhelimitse kokoontuvaan ryhmään eläkeläisiä,  jotka asuvat Jyväskylän ulkopuolella, jotka eivät osallistu aktiivisesti yhdistystoimintaan ja kaipaavat arkeensa virkistystä ja vertaistuellista keskustelua. Sinun tarvitsee vain vastata puhelimeen keskiviikkoisin klo 14–15 maaliskuun 6.–24.3 välisenä aikana.

Piristystä päivään ikääntyneiden puhelinryhmästä Vahvikelinjan puhelinpalvelussa voi nyt keskustella myös pienessä 3–4 hengen ryhmässä! Osallistujat ovat aina samoja, joten siinä ehtii mukavasti tutustua muihin ryhmäläisiin. Tapaamisten keskustelujen teemat tehdään osallistujien toiveiden perusteella. Tarjolla on virkistävää keskustelua ja visailua tai puhelinjumppaa yhdessä muiden ryhmäläisten kanssa. Ohjauksesta vastaa Vanhustyön keskusliiton koulutettu vapaaehtoinen.

Maksuton ryhmä toteutuu Vanhustyön Keskusliiton Vahvikelinjan ja Keliakialiiton K65 –hankkeen yhteistyönä.

Lisätietoja alla olevasta linkistä ja ilmoittautuminen 4.2.24 mennessä puh. 050 5145 711, Outi Helsten