vuoden 2020 tammikuun ja helmikuun kokousten lyhennelmä

16.2.2020

• Tammikuussa yhdistykseen liittyi 15 uusi jäsen • Aloitettiin vuoden 2020 tapahtumien valmistelu • Helmikuun 14. päivä Miljoonasade-yhtyeen konsertti Paviljongissa Jyväskylässä • Maaliskuun 24. päivänä yhdistyksen kevätkokous pidetään Caffitellassa Muuramessa klo 18.00. Tilaisuudessa luento siitä, mitä on asua keliaakikkona ulkomailla. Kahvit ja mahdollisuus ostaa gluteenittomia tuotteita. Ilmoittautuminen Seija Kankaanperälle 15.3. mennessä. • Huhtikuun 4. päivänä Parkour-tapahtuma Parkour-Akatemiassa, Ahjokatu 12, Jyväskylä klo 12.00 – 14.00. Ilmoittautuminen Eeva Ilmoselle 27.3. mennessä. • Huhtikuun 24. - 26.4. päivinä bussimatka yhteistyössä Pohjois-Savon yhdistyksen kanssa Aira Samulinin Hyrsylän mutkaan Lohjalle. Käynnit Vuohelan Herkussa Lahdessa ja Ilonassa Lempäälässä. Ilmoittautumiset Hannu Litjalle sähköpostilla etunimi.sukunimi@gmail.com 15.3. mennessä. Tarkemmat tiedot ohjelmasta ja kustannuksista Pohjois-Savon yhdistyksen nettisivulta. NYT ILMOITTAUTUMAAN! VIELÄ EHTII! • Toukokuussa osotosmatka. Kohde vielä auki. Lisätietoja myöhemmin. • Kesäkuun 6. päivänä lasten ja nuorten tapahtuma Huvipuisto Nokkakivessä sekä käynti Eläinpuisto Ysitien Lemmikissä Lievestuoreella. Bussikuljetuksen Viitasaarelta ja Jämsästä. Tarkempia tietoja myöhemmin! • Elokuussa retki kansallispuistoon Keski-Suomessa. Tarkempia tietoja myöhemmin! • Syyskuun 5. - 11.9. RUSKAMATKA Saariselälle yhdistysten yhteistyönä. Matkan järjestäjä Matka Mäkelä Oy. Matkan hinta ennen 31.3. ilmoittautuneelle 795 euroa/hlö/2hh, 975 euroa/hlö/1 hh. Matkan hinta nousee 31.3. jälkeen ilmoittautuneelle. Puolihoito, retkieväitä ja kylpylän käyttö kuuluu hintaan matkojen ja majoituksen lisäksi. Ilmoittautumiset ja tiedustelut Matka Mäkelä Oy puh: 0207438310. • leivontailtoja pyritään järjestämään maakunnassa vapaehtoisten voimin LISÄÄ NÄISTÄ JA TULEVISTA MUISTA SYKSYN TAPAHTUMISTA NETTISIVUILLAMME JA FACEBOOKISSA SEKÄ GLUTEENITON ELÄMÄ -LEHDESSÄ MUISTAKAA SEURATA SÄHKÖPOSTIANNE ! KEVÄTTÄ KOHTI