Hallituksen kokouksen tiivistelmä

12.12.2020

SYYSKOKOUKSEN 2020 JA HALLITUKSEN 10/2020 LISTALTA POIMITTUA

• Syyskokouksessa hyväksyttiin uudet jäsenet erovuoroisten tilalle ja yhdistyksen hallituksen kokouksessa no10 (järjestäytymiskokous) hyväksyttiin helle seuraavat tehtävät:

◦ puheenjohtaja Seija Kankaanperä (syyskokouksen 2019 päätös)

◦ varapuheenjohtaja Eija Korkalainen-Halmu

◦ sihteeri Jarmo Hulkko

◦ rahastonhoitaja ja lapsi-ja nuorisovastaava Päivi Poskela

◦ vertaistukivastaava Heli Kara

◦ keliakiaviikkovastaavat Tuula Paananen ja Heli Kara

◦ jäsenrekisterivastaava: Sirkka-Liisa Ala-Mononen

• Syyskokouksessa hyväksyttiin juhlavuoden 2021 toimintasuunnitelma ja talousarvio

• Syyskokouksessa hyväksyttiin yhdistykselle uusi Keliakialiiton yhden vuosikokoukseen perustuvan mallisäännön käyttöönotto vuoden 2021 alusta alkaen. Näin ollen ensi vuonna yhdistys pitää vain yhden sääntömääräisen vuosikokouksen keväällä 2021. Ajankohta on alustavasti toukokuu. Kokous on juhlakokous, jossa palkitaan yhdistyksen ansioituneita yhdistyksen jäseniä.

• Tapahtumien järjestämistä aletaan valmistella ja nimettiin vastuuhenkilöt. Jäsenistölle tiedotetaan asiasta valmistelujen etenemisen mukaan. Vuosikokousta lukuun ottamatta tapahtumat sijoittuvat pandemiasta johtuen pääosin vuoden 2021 kesään ja ensi syksyyn.

KESKI-SUOMEN KELIAKIAYHDISTYS ry TÄYTTÄÄ ENSI VUONNA 2021 30 v. LISÄÄ ENSI VUODEN TAPAHTUMISTA NETTISIVUILLAMME JA FACEBOOKISSA SEKÄ GLUTEENITON ELÄMÄ -LEHDESSÄ MUISTAKAA SEURATA SÄHKÖPOSTIANNE ! HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA!