Hallituksen kokous 8/2020. Lyhennelmä.

14.9.2020

HALLITUKSEN 8/2020 LISTALTA POIMITTUA

• Parkour-tapahtuma 7.11. klo 12-14. Ilmoittautuminen Eeva Ilmoselle sähköpostilla eeilmo@hotmail.com 30.10.2020 mennessä. VIELÄ MAHTUU MUKAAN!

• Syyskokous pidetään 28.11.2020 klo 14.00 alkaen Jämsässä Juhla- ja pitopalvelu Ritarinkankaassa, Haaralantie 133. Ilmoittautuminen Päivi Poskelalle viimeistään 21.11.2020 sähköpostilla paivi.poskela@gmail.com tai tekstiviestillä puh: 050-460 4970. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä yhdistyksen sääntöjen muuttaminen siten, että jatkossa pidetään vain yksi vuosikokous.

• Yhdistys osallistuu Keski-Suomen keskussairaalassa pidettäville VALOviikoille marraskuussa esittelemällä toimintaansa myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

• Ensi vuoden toimintasuunnitelman valmistelu aloitettiin ja se valmistuu syyskokoukseen päätettäväksi.

LISÄÄ TULEVISTA SYKSYN TAPAHTUMISTA NETTISIVUILLAMME JA FACEBOOKISSA SEKÄ GLUTEENITON ELÄMÄ -LEHDESSÄ MUISTAKAA SEURATA SÄHKÖPOSTIANNE ! HYVÄÄ SYKSYN JATKOA!