Gluteenittomien oluiden maisteluilta

Ma 4.10.2020 Hiisipanimon gluteenittomien oluiden maisteluilta panimon ravintola Taproomissa (Lutakonaukio 3 Jyväskylä). Tilaisuudessa panimon edustaja kertoo panimon toiminnasta ja gluteenittomien oluiden valmistuksesta. Illan aikana maistellaan gluteenittomia oluita ja niiden yhteydessä tarjotaan suolaista purtavaa. Osallistumismaksu on 15 euroa yhdistyksen jäseneltä ja ulkopuoliselta 50 euroa.

Ilmoittautumiset 26.9.2021 mennessä keskisuomi.keliakiayhdistys@gmail.com. Maksathan osallistumismaksun yhdistyksen tilille, kun olet saanut vahvistuksen osanotosta sähköpostiisi. Tilinumero FI92 5438 9220 0126 70.  Ilmoita sähköpostilla osallistujien nimet sekä maininnan onko henkilö yhdistyksen jäsen vai ei. Tilaisuuden minimiosallistujamäärä on 10 henkeä, maksimi 45. Tilaisuuteen osallistujalta edellytetään täysi-ikäisyyttä.

Lämpimästi tervetuloa!